Studii di casu

Maitreya Taiping Lake Forest Town Mountain Rocky Desertification Park

Maitreya Taiping Lake Forest Town Mountain Rocky Desertification Park hè un prughjettu di a cooperazione di a nostra cumpagnia cù un parcu in Kunming Maitreya in 2020. Tuttu u parcu di desertificazione rocciosa di muntagna hè divisu in quattru aree: u Taiping Lake Mountain Rocky Desertification Exhibition Hall, l'apparenza originale di mostra. zona, l'area di ricustruzzione ecologica è l'area di prospettiva futura.Frà elli, a zona di ricustruzzione ecologica hè a più attrattiva per i turisti.I colti inclinati sò cuparti di pebbles, è i cactus è i pianti d'agave sò piantati in i spazii di i pebbles, furmendu un paisaghju maravigghiusu è peculiar.
Rocky Desertification Park ti fa brillare l'ochji.Super interessante è chocante, u paisaghju peculiare hè mozzafiato, è l'attrazioni di u parcu diventeranu sicuramente u puntu caldu di Maitreya.

L'area di ricustruzzione ecologica restaurà u prucessu di custruzzione ecologica di u lavu Taiping, riduce l'area di desertificazione è sandificazione piantendu piante di sabbia, è forma una zona d'interazzione paisaghjale unica è abbagliante in u parcu di desertificazione rocciosa di muntagna.

2
3

E caratteristiche più tipiche di a desertificazione rocciosa sò a mancanza d'acqua, menu terra è più rocci.U lavu Taiping hè situatu in l'area di desertificazione rocciosa di u bacinu di falla carstica in l'area orientale di Yunnan.L'evoluzione cuntinuu di a terra di desertificazione rocciosa potenziale si deteriora ancu più.

L'area di visualizazione di l'apparenza originale conserva i terreni carstici originali è e piante di muntagna in l'area di u Lavu Taiping per mostrà à tutti a minaccia ecologica purtata da a desertificazione rocciosa.

4
5

Qui l'aurait cru qu'il s'agissait autrefois d'une terre aride à forte désertification rocheuse.

Diversi tipi di cactus, agave è altre piante di sabbia è arburi di paisaghju custituiscenu una maraviglia ecologica unica.U spettaculu unicu face chì i turisti si fermanu per piglià ritratti.

6

Tempu di post: Jul-05-2022