Dopu à una megaseca per più di una dicada, Santiago, Cile era obligatu à apre un ambiente di pianta desertica.

Dopu à una megaseca per più di una dicada, Santiago, Cile era obligatu à apre un ambiente di pianta desertica.

In Santiago, a capitale di u Cile, una megaseca chì dura più di una dicada hà obligatu l'autorità à limità l'usu di l'acqua.Inoltre, l'architetti paisaghjoli lucali anu cuminciatu à abbellisce a cità cù a flora di u desertu in uppusizione à l'spezie mediterranee più tipiche.

L'autorità lucale di Providencia, a cità di Vega, hà intenzione di piantà e piante d'irrigazione goutte à goutte à bordu di strada chì cunsumanu menu acqua."Questu cunservà circa 90% di l'acqua cumparatu cù un paisaghju convenzionale (pianta mediterranea)", spiega Vega.

Sicondu Rodrigo Fuster, un espertu in a gestione di l'acqua à l'UCH, l'individui cileni devenu esse più cuscenti di a cunservazione di l'acqua è aghjustà e so pratiche di cunsumu d'acqua à e novi cundizioni climatichi.

Ci hè ancu assai spaziu per minimizzà u cunsumu d'acqua.Hà dichjaratu: "Hè scandalu chì San Diego, una cità cù cundizioni climatichi in diminuzione è numerosi prati, hà un requisitu d'acqua equivalente à Londra".

U capu di a gestione di i parchi per a cità di Santiago, Eduardo Villalobos, hà enfatizatu chì "a seca hà affettatu tutti è l'individui anu da cambià i so abitudini di ogni ghjornu per cunservà l'acqua".

À l'iniziu d'aprile, u guvernatore di a Regione Metropolitana di Santiago (RM), Claudio Orrego, hà annunziatu u lanciamentu di un prugramma di razionamentu senza precedente, chì stabilisce un sistema d'alerta precoce à quattru livelli cù misure di conservazione di l'acqua basate nantu à i risultati di u monitoraghju di l'acqua in u paese. Fiumi Mapocho è Maipo, chì furnisce l'acqua à circa 1,7 milioni di persone.

Cusì, hè chjaru chì e piante di u desertu ponu ottene a bellezza metropolitana mentre cunservanu risorse d'acqua significativu.Per quessa, i pianti di u disertu anu guadagnatu pupularità postu chì ùn anu micca bisognu di cura è fertilizazione cuntinuu, è a so rata di sopravvivenza hè alta ancu s'ellu sò raramenti irrigati.In casu di scarsità d'acqua, dunque, a nostra cumpagnia incuraghjenu tutti à pruvà a flora di u desertu.

nutizie 1

Tempu di posta: 02-02-2022